Сергій Параджанов - український націоналіст вірменського походження

 


Сто років тому, 9 січня 1924 року, у Тифлісі, в вірменській родині народився хлопчик Саркіс (Сергій) Параджанов. Йому судилося зняти кілька фільмів, визнаних шедеврами, потрапити до радянської в'язниці, вижити там у найважчих умовах і стати одним із найвидатніших кінорежисерів ХХ століття.

Сергій Параджанов здобув світову славу завдяки своїм фільмам «Тіні забутих предків» та «Колір граната».  Параджанов усе життя казав: «Україна — це моя батьківщина, це моя друга батьківщина. Там я створив свій перший шедевр „Тіні забутих предків“, там я став генієм, там у мене народився син. Україна мені подарувала все, і Україна мене погубила», — казав він про землю, де відбулись його доленосні події.


З нагоди ювілею Сергія Параджанова у бібліотеці - філії було вперше проведено засідання літературного клубу "Час для читання". Користувачам було  представлено літературну виставку та проведено літературний вернісаж "Український  націоналіст вірменського походження".


Читачі бібліотеки були ознайомленні з цікавими фактами  життя Сергія Параджанова його творчістю та переглянули фільм "Тіні забутих предків"

Коментарі