Вишивана моя Україна.

 З Днем вишиванки! З чудовим святом самобутньої, неповторної, барвистої української культури.  

Здавна вважалося, що сорочка, вишита кольоровими нитками та прикрашена візерунками, приносила успіх та служила оберегом для господині чи господаря. Вишиванка є не тільки традиційним українським одягом, а й оберегом, символом благополуччя і любові в сім’ї, а свято вишиванки символізує національну єдність нашого народу.

Українська вишиванка – це національна святиня! Саме вишиванка символізує і несе в собі духовне багатство, високу мудрість і традиційний зв’язок багатьох поколінь.

День вишиванки – відносно нове народне свято, покликане сприяти єдності і культурному відродженню всього багатонаціонального українського народу, зберегти споконвічні народні традиції створення та носіння етнічного вишитого одягу, сили, добробуту, краси та оберегів.

Бажаю чудового настрою та різнобарвних вражень!

Нехай це народне свято стає дедалі більш популярним з року в рік, а життя – прекрасним і яскравим!






Кара-Васильєва Т.В. Українська вишивка / Т.В. Кара-Васильєва, А. Чорноморець. – Київ : Либідь, 2005. – 158 с.\

Книга знайомить читача з історією української вишивки від X до XX століття. Розглядаються особливості самобутньої народної вишивки, її локальні характеристики щодо історико-етнографічних регіонів, описуються основні техніки шитва, розкриваються символіка рушників, їхнє значення у святах і обрядах. Висвітлюються особливості монастирського шитва XVI—XVIII століть, панського середовища XIX століття, звернення митців авангарду до традицій народної вишивки на початку XX століття. Видання розраховане на учнів шкіл, студентів художніх закладів, викладачів народознавства, широке коло читачів, усіх, хто прагне навчатися вишивати.



Кара-Васильєва Т. Історія української вишивки. – Київ : Мистецтво, 2008. – 463 с.


 

Чумарна М. І. Код української вишивки. – Львів : Апріорі, 2008. - 192с.

Відчути живий подих космічної таємниці, закодованої у давній культурі наших предків, усвідомити необхідність заново увійти в живі джерела енергетичного омолодження нашого сучасного життя, доторкнувшись до великого Знання - така мета автора цієї унікальної розвідки. Адресована всім, хто любить Україну і красу її рукотворних шедеврів.


Українська вишивка : альбом /авт. тексту та упоряд. Т. Кара-Васильєва. - Київ : Мистецтво, 1993. – 262 с.

Рушники, як традиційна прикраса житла, як предмет побуту та обрядовості, здавна були дуже поширені на Україні. Історичні довідки, фольклорні джерела переконливо свідчать, що ткацьке і вишивальне мистецтво вважається найбільш давнім, розповсюдженим видом народної творчості.

Мистецтво, що створювалося руками, розумом, серцем мільйонів людей, було самою народною правдою. Могутньою хвилею піднімалося воно з глибин народу, відбивало його побут та звичаї, несло в собі його радості і горе, розповідало про нестримне прагнення до волі

Коментарі

  1. я не міг би закрити свій перший дім без пана Бенджаміна Лі! Бенджамін та його команда пішли мені за цією угодою. він з легкістю впорався з моїм дуже жорстким поворотом і завжди був мені доступний, коли у мене були запитання (і в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже вдячний! він зі своєю командою впорався з багато продавців в останню хвилину і невтомно працював, щоб переконатись, що я можу закрити до закінчення терміну моєї оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Містер Бенджамін - надзвичайно обізнаний кредитний офіцер, ввічливий і терплячий. Я пройшов кілька пропозицій щодо нерухомості до моєї остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти з кожною з них, часто координуючись із моїм агентом за лаштунками. я відчував підтримку протягом усього процесу. завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я тепер пишаюся власником будинку! я закликав би вас розглянути питання про відпуск Бенджаміна Бріеля для будь-якої позики. пан, Бенджамін Лі контактна інформація. через WhatsApp + 1-989-394-3740 електронною поштою - 247officedept@gmail.com

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар