Це моя Україна - це моя Батьківщина!

 

"Є багато країн на землі

В них озера, річки і долини…  

Є країни великі й малі, 

Та найкраща завжди Батьківщина..."

Наша Батьківщина - це Україна, вона для нас найкраща у світі. Ми маємо завжди пишатися своєю країною і гордитися тим, що  ми є українці.  24 серпня 2021 року весь наш український народ святкує 30 років Незалежності нашої Батьківщини.


18 серпня у бібліотеці філії було проведено літературно-мистецьку годину "Це моя Україна-це моя Батьківщина". Діти послухали розповідь про те, яка  наша країна цікава та багатогранна, має свою багату та давню історію, неповторні державні символи, свої прекрасні традиції. З радістю відповідали на запитання вікторини. Переглянули книжкову виставку "Усе моє, що зветься Україна" та обрали книги, які сподобалися. Бажаючі алювали тризуб та робили закладку для книг.






Коментарі